pic8

התמחות בתקלות חשמל

כל רכב ממונע מכל סוג ובכל גודל, עלול לסבול מתקלות חשמליות, אשר בחלק מהמקרים אף יקשו על כלי הרכב מלהמשיך בנסיעה.
רשימת התקלות שמקורן בחשמל היא ארוכה כאשר התקלות הנפוצות עלולות לבוא לידי ביטוי בחוסר יכולת להתניע את האופנוע או בהבחנה שמשהו באופנוע הוא לא כתמול שלשום – הן מבחינת הרעשים שהאופנוע משמיע והן מבחינת איכות הנסיעה.
מכיוון שתקלות חשמל עלולות לסכן את בטחון הרוכבים, קיימת חשיבות גבוהה למהר ולבדוק את מקור התקלה – וכמובן, גם לטפל בה בצורה הטובה ביותר.
כאן חשוב לציין, כי בכדי לטפל בתקלות אשר מקורן בחשמל, על בעל המקצוע להחזיק ברשותו כלים מקצועיים וידע רב אשר יאפשרו לו קודם כל לאתר את התקלה בצורה מהירה ויעילה ובשלב הבא כמובן לטפל בה.

האם ניתן לתקן את התקלה באופן עצמאי?
אופנועים וקטנועים חשופים כאמור למגוון רחב של סוגי תקלות אשר מקורן בחשמל, כאשר התקלה יכולה להיות רכיב חשמלי כזה או אחר שהתקלקל, קצר, חוט שנקרע, או יוזמה מטעם הבעלים להחליף חלק חשמלי כלשהו באופנוע.

יש משפט שאומר שבחשמל לא משחקים ולכן, מי שאין לו את הידע, ההיכרות הנדרש עם מערכת החשמל של האופנוע ואת המיומנות הנדרשת לבצע את הפעולות השונות, עלול להתחשמל – גם אם הכוונה היא בסך הכול לבצע פעולה פשוטה של החלפת נתיך, יש לקחת בחשבון כי מי שלא יבצע את הפעולה בצורה הנכונה עלול להיפגע.
מהסיבה הזאת ההמלצה היא לא רק שלא לנסות ולבצע את התיקון באופן עצמאי, אלא אף להימנע מלהגיע למוסך אופנועים לפני שמוודאים שיש ברשותו את כל הציוד, הידע והכלים הנדרשים לצורך תיקון תקלות חשמל.

בחירת מוסך אופנועים
לא משנה איזה סוג של רכב דו גלגלי אתם מחזיקים ברשותכם, בין אם זה אופנועים כבדים, בין אם טרקטורונים ובין אם קטנועים, במידה והתגלתה בכלי הרכב תקלה אשר מקורה בחשמל – מוסך "רועי ספיד" יהווה עבורכם את הכתובת הנכונה לתיקון התקלה.

עם ניסיון של קרוב לעשרים שנה בתחום, תוך שימוש בציוד החדשני והעדכני ביותר, הצוות המקצועי של "רועי ספיד" יזהה את מקור התקלה בתוך זמן קצר ויטפל בה בצורה מקצועית ואיכותית.
אז אם אתם מחפשים מוסך לאופנועים בנס ציונה, מוסך לאופנועים בלוד, מוסך טרקטורונים ברחובות או מוסך טרקטורונים ראשון לציון וזאת לצורך טיפול בתקלות אשר מקורן בחשמל, אתם מוזמנים ליצור קשר עם "רועי ספיד" ולהבטיח טיפול יסודי ואיכותי בתקלה.