pic4

חילוץ אופנועים וקטנועים

אחת מהחששות הגדולים ביותר של רוכבי האופנועים והקטנועים, זה למצוא את עצמם תקועים באמצע הדרך כתוצאה מתקלה באופנוע – החשש אף הולך וגדל כאשר מדובר על רוכבי שטח, שעלולים למצוא את עצמם תקועים באזורים שהגישה אליהם בעייתית.
החדשות הטובות הן, שישנה דרך לצאת מהמצב הלא נעים הזה והיא באמצעות הזמנת שירות של חילוצים.
שירות חילוצים מקצועי ואמין, יאפשר לכם, כבעלי אופנועים כבדים, אופנועי שטח או קטנועים, להיות שקטים בידיעה שגם אם חלילה נתקעתם ואתם מוצאים את עצמכם עומדים בצדי הדרך עם הקסדה ביד, מדובר במצב זמני בלבד, מכיוון שתוך זמן קצר יגיעו אנשי מקצוע למקום ויחלצו אתכם.

בחירת חברת חילוצים
כל בעל אופנוע, קטנוע וכל כלי רכב אחר, לוקח בחשבון שיום אחד הוא עלול למצוא את עצמו בסיטואציה בה כלי הרכב נתקע באמצע הדרך.

הידיעה שמצב כזה יכול לקרות, הינה בעלת ערך רב, מכיוון שהיא מאפשרת לבעל כלי הרכב להיערך למצב זה מראש ולהצטייד בפרטי יצירת קשר עם מקום מקצועי ואמין אשר מתמחה בחילוצים.
בעת בחירת חברת חילוצים לאופנועים וקטנועים, ההמלצה תהיה לשים דגש על מספר פרמטרים חשובים ובין היתר: שנות הניסיון שלה בתחום החילוצים, רמת הידע והניסיון בטיפול באופנועים וקטנועים – האידיאל הוא כמובן שהמחלצים יגיעו מטעמם של מוסכי אופנועים, כך שהאופנוע יובל באופן מידי לקבלת שירות תיקונים.
כמובן, שפרמטרים נוספים עליהם מומלץ לשים דגש בהליך הבחירה נוגעים לנושאים כמו: רמת הזמינות, אזורי פעילות ועלויות.
בחירה מושכלת ונבונה, תאפשר כמובן שקט נפשי בידיעה שגם אם חלילה תמצאו את עצמכם תקועים (וכידוע, זה יכול גם לקרות בשעות בעייתיות ובתנאי מזג אוויר לא מוצלחים) כל שתצטרכו לעשות זה ליצור קשר עם אותה החברה ותוך זמן קצר הסיטואציה הזאת כבר תהיה בנחלת העבר.

הכתובת הנכונה לחילוץ אופנועים, קטנועים וטרקטורונים
כבר שנים רבות ש"רועי ספיד" מהווה את הכתובת הנכונה עבור כל מי שמחפש אחר מוסך לאופנועים ברחובות, מוסך לאופנים בנס ציונה, מוסך לאופנועים בראשון לציון ובכל הסביבה.

מה שלא כולם יודעים זה שב"רועי ספיד" אנו גם מציעים שירות חילוצים לאופנועים וקטנועים מכל הסוגים – כך שאם נתקעתם באמצע הדרך, כל שאתם צריכים לעשות זה ליצור אתנו קשר ואנו נגיע במהירות למקום הימצאותכם עם כל הציוד הנדרש ונחלץ אתכם.
נוסף על כך אנו נדאג שהאופנוע או הקטנוע יקבל שירות תיקונים מקצועי ואיכותי ותוך זמן קצר תוכלו להחזירו אל הכביש.